8 Şubat 2014 Cumartesi

1 dakikada 100 puan almak

alper demircan işi bilir işe gitmez, diploma alır okula gitmez

Hocaya hayatı boyunca unutamayacağı dersi nasıl verdim?


Yok bile yazardım da .... Neyse!


20 soruluk test ve 45 dakikalık Alper....


Sabır şeysini devreye sokun ama. :D


***yazmıştım ve devam ediyorum***


Dedim ya, orta 1 de anladım ben okulun boş olduğunu..


Ama işte, lise dönemi hem açık lise hem de açık meslek lisesi okuyayım dedim. :D


Belge lazım olur falan...


Dedik girdik işte nefret ettiğim boş kutudan farksız şeyin içine.. :D


Dediler 4 yıl oldu liseler, 1 yıl evde oturun.. :D


Haydaaa falan, salla gitsin konu bu değil zaten. :D


Hayatımda tanıdığım tek dangalak olan müdür yardımcısı olacak beyinsiz insan modeli;


1 yıl sonra okul dağıldı şu bu, kapandı laflarından sonra koca sınıftan kala kala 7 kişi kaldık. :D


Gerçi olay bundan sonra başlıyor. :D 7 kişi ile ders mi işlenir?


Sınıfta 2 - 2 maç yaptığımız mı eksik oldu?


Basket topuyla monitörleri devirdiğimiz mi?


Yoksa ders saati hocayla voleybol oynamadık diye girmediğmiz sınavdan 1 aldığımız mı? :D


Hay tahtasına çaktığımının çivisinin dıdısının dıdısı... :D


Derken sevdiğimiz hocamız 60 civarı test sorusunun içinden 20 tane soracağım dedi..


Dedi de iyi halt etti... Kedi kovalamış kadar oldu benim için, aferim.... :D


Arkadaş, benim olduğum yerde böyle kısa paslaşmalar olur mu hiç?


Aksi gibi kuzenim Aslı Kurtlusoyadlı kuzenin evinde boya işi çıktı... :D


Boyayı tiner bazlı yerine çiş bazlı yapasım bile geldi, bak çişim gelmedi.. Yapasım geldi... :D


Çişim gelse kim katar tiner? Konu bu da değil!


Okula da cimrilikten sanıldığı şekilde 45-50 dk falan yürüyerek gidiyorum hep. :D


1 liraya gitar almak kadar zor olan işlerim varken normaldi...


:D Arkadaş, 60 sorunun cevaplarını muah muah dedim...


Baktım saat 3 civarı.. Boya biter, Alper tiner kokusundan kafayı sınav moduna sokar..


Ulan dedim 50 dk yol var.. 1 saatte zamanım....


Nerede mübnelik var bende ha.. :D


Soruların ilk 2 kelimesi ve cevabı ezberledim.


Soru: Alper Demircan Kişisel Şeysi Nedir?


Cevap: www.alperdemircan.com


O zaman?


Alper Demircan? www.alperdemircan.com olarak ezberlenecek!


Soru: Kediler neden 4 ayak üstüne düşer?


Cevap: Bilmem.


Kediler neden? Bilmem.


30 dk duş ve 20 dk soruların 2 kelimesi ile cevabı kağıda yazılır...


10 dakikada evden çıkılır... :D


Yolda ezilmemiş olmam ilginç ama okula gidene kadar bu şekilde 60 soruyu ezberledim.


Bizim zıpartanlar daha adını kağıda yazıyor oyalana oyalana.... :D


Ben Leb demeden Çorum modundayım... -lebi bile değil! :D


Hassss......ınav :D


1 soruya çizik atmam 2 saniyemi almıyor..


İnanır mısın? Alper Demircan - 32548694xxx yazmak bile 8-10 saniyemi almıştı... :D


Hocam çıkabilir miyim? Dedim...


O an tren muhabbetini video modunda okul versiyonu olarak canlı izliyoruz :D


İnanmadı kimse... :D Gerçi inanılacak gibi de değildi...


Çıkabilir miyim? Niye?


Bitirdim ondan diyorum, nasıl bitirdin? :D


Kalktım, götürdüm kağıdı verdim. Evirip çevirip kağıda bakıyor..


Cevap anahtarına bakıyor, yerinde... Yürütmemişim. :D


Kopyamı çektin ne yaptın soruyor..


Yoooooooooo, bitti hocam gideyim ben... :D


Dur sen hele, incelemem lazım bunu. :D



Tabi....


Şimdi cevap anahtarı da şöyle;


1. sorunun cevabı C ise o şıkka gelen yer delikli. :D


Kağıdı benim kağıdın üzerine gelince boş şık varsa kırmızı kalemle çiziyor.


1-2-3-4-5-6-7-8.... hocanın hat kopar...


1 dk dolmamış daha 20/20 üstüne ad soyad ve tc kimlik no! :P


Sınav mınav kopmuş, adam ne yaptığımı çözmeye uğraşıyor. :D


Dedim hocam 60 test içinden soracağım demediniz mi? Evet..


Bende ilk 2 kelimeyi ve cevabı ezberledim, dedim.


Sorunu okuduğum an ezberlediğim 3. kelime cevap zaten. Okuduğum an cevabı işaretledim.


Hmmmmmmmmmmmmmmmm modundan sonra...


Helal olsun şu bu.. :D Demek ki hayatım boyunca birdaha yapmamam gereken birşey de bu!


100 - Bravo, çıkabilirsin...


Kibarlıktan yani, yoksa s.....git Alper dese yeridir. :D Çuvalladı adam. :D


Alper son dersin 1.dakikasında sınav kağıdını verir ama 10.dakikada zor çıkar :D


Çok yavaş hocamız vardı... :P :D


Okumak iyidir;


Çalışmak daha iyidir;


Ama......!


Kafayı çalıştırmak en iyisidir.


Tabi herkes ben değil ama, önerimi yaptım abi. :D


Ne halin varsa gör yani...


Hadi baş baş...



Yazıyı yerinden okuyun;


http://www.alperdemircan.com/1-dakikada-nasil-100-aldim.html


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder