14 Nisan 2012 Cumartesi

Adını Feriha Koydum 57. Bölüm Fragmanı

Yayınlanan son bölümü ile adeta türkiyenin rome ve juliet'i olan Adını Feriha Koydum dizisi önümüzdeki hafta 57. bölümü ile ekranlara gelecek.İzlediğimiz bölümü biraz değerlendirecek olursak Emir ve Feriha'nın bir evin içerisinde geçirdikleri zamanı romantik bir şekilde bize yansıdığını görebiliriz.Emir Feriha'ya kendini anlatabilmek için herşeyi denedi.Ona şiir okudu geçmişinde başından geçen acı olaylardan bahsetti.Feriha ise buna karşılık olarak bazen şiddet uyguladı bazen onu susturmaya çalıştı bazen ise şiddet uyguladı.Özellikle bıçağı alıp kapıyı açmaya çalışması nasıl inat olduğunun adeta bir göstergesi idi.her zaman izleyicisine heyecan yaşatmayı onları düşünmeye sevk etmeyi başaran Adını Feriha Koydum dizisinde şimdi merak edilen konu Feriha'nın kapıdan çıkıp çıkmayacağı.Çünkü bölümün son sahnesinde Emir artık yapacak bir şeyinin olmadığını belirterek kilitli olan kapıyı açtı ve Feriha ile göz göze geldi.Feriha aşkını bir kenara bırakıp çıkacakmı yoksa bu ilişkiye bir şans dahamı verecek bunu hep beraber göreceğiz.Aslında yeni bölüm fragmanının çıkması ile kafamızda bazı düşünceler oluşacaktır.Adını Feriha Koydum dizisi'nin fragmanlarınında ne zaman çıkacağı tam bir muamma bir bakıyoruz 3 fragman birden yayınlanmış bir bakıyoruz bir fragman zor çıkmış.Ancak ne olursa olsun adiniferihakoydumizle.gen.tr dizinin fan sitesi
adını feriha koydum 57.bölüm fragmanı'nı güncel olarak takipçilerine sunmaya devam ediyor.bu kaliteli web sitesine bu güne kadar paylaştığı kaliteli içeriklerden dolayı teşekkür ediyor yeni bir fragman yazısında görüşmek dileğiyle hepinize bol feriha'lı bol emir'li bol adını feriha koydum'lu günler diliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder