15 Nisan 2012 Pazar

Oto Lastik

Geçen günlerde tesadüf eseri girmiş olduğum bir lastik firması sitesinden bahsedeceğim sizlere. Sitenin ismi karabayir.com.tr. İlk başta sitenin görselliğinden bahsedeyim sizlere, gerçekten mükemmel diyebiliriz. Ayrıca ücretsiz danışma hattı da 7 gün 24 saat destek veriyor.
Arama motoruna oto lastik yazarak bu siteye girdim ve lastik modellerine baktım. Daha sonra teflonla görüşmemde çok yardımcı oldular ve lastiklerimi bu firmadan aldım. Hem de piyasanın çok altında diyebiliriz. Tabi bu güzel hizmetten yararlandığım için, güler yüzlü hizmetlerinden dolayı tüm çevreme de tavsiye ediyorum. Ayrıca alışverişleriniz de taksit imkanı da sağlıyor bu firma. Gerçekten her haliyle mükemmel diyebiliriz.
Artık oto lastik almak için bu siteyi her zaman tercih edeceğim ve her oto lastik almak isteyene de tavsiye edeceğim. Çünkü en önemli şey benim için güler yüzlü hizmet ve ürünü alırken yardımcı olmalarıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder